Fredag

Livet tog just ett steg till in i det ändlös djupet som jag famlar omkring i, och jag är så sjukt ledsen över att jag råkade få det ut över dig. Minsta lilla får det att rinna över och jag säger alldeles fel. Men jag vet inte hur man hanterar det när man mår som sämst. Jag har ingen aning. Och det är därför jag försöker prata men när det bara finns en som lyssnar så blir det svårare att stå ut. En gång i veckan är inte mycket, men tillräckligt för att hålla modet uppe. Har ingen aning om vad jag ska göra om du försvinner. Jag kommer bli kvar men finns det någon mening med det då? Det blir såhär, när man älskar någon alldeles för mycket. Jag känner mig hotad för varje sak. Men all jag vill är att det ska vara du och jag. "You are a once in a lifetime"

Kommentarer
Postat av: mrs J

veruus, neej! jag älskar dig

2008-04-27 @ 07:49:16
URL: http://jeeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0