Godkväll :)

Igårkväll var mycket lyckad, vi (eller iallafall jag) hade en ganska kul kväll hemma med film och potatiskroketter. Måste verkligen lära mig att laga LAGOM med mat, nu lyckades det bli mat till 5 pers när vi bara var två ;) Men med lite bearnaisesås får man ner det mesta. Kollade på körslaget, för alla som är inresserade åkte Linda Bengtzings team ut. När vi skulle hyra film blev det tyvärr ingen "I am legend", för att den inte hade kommit ut än, så det blev "på smällen" och "ciao bella".

Imorse såg vi på halva Rosa the movie och proppade i oss 10 mackor var sen lite hetsigt bar det iväg till bussen med en haltande Jennie. Red sedan på Beata, har ett stort dilemma nu,,, antingen slutar jag på henne helt eller så tar jag henne på foder, för er som inte fattar ett skit så rider jag en annans häst och nu ska jag antingen sluta hjälpa henne helt eller få henne som "min" häst, vi betalar allt och får ha henne som egen men Erica(ägaren) står fortfarande som Ägare. Någon som har något tips om vad jag ska välja?



Fick lära mig ett fint ordspråk av min kära pappa idag,
"Det är lättare att be om förlåtelse än om tillåtelse", ganska smart tyckte jag men min pappa kom på att det inte var så smart att säga detta till sin tonårsdotter ;)

image17
Kärlek


Sovsågott :)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: mrs J

mys-pissen :D

2008-04-14 @ 21:13:21
URL: http://jeeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0