Måndag

måndag, finns det något värre?!? Efter en lång härlig, ledig helg tvingas upp till skolan som börjar 8.00 och tvingas sitta där i sisådär 7 timmar... Måndagar borde inte få finnas :)
Startade med att man har ställt klockan tydligen en halvtimme för tidigt, UNDERBART, fick byta kläder 10 min innan skolan började för att kära Mattsson ville så, annars så flöt det väl på, åt Glass idag :) Känndes vääldigt sommrigt om man bortser ifrån att man satt på nacka trafikplats med motorvägen i bakgrunden och det var lite mulet och max +5 ute... Pratade även med min kära Carolajn i telefonen och kom på att vi träffas för sällan, vilket är något sorgligt med tanke på en så sjukt rolig person. och så spenderade jag resten av tiden med Nathalie hos hästarna och racade runt som en galning... Seriöst? aldrig...

Nu ska jag och kolla på något program med mamsen :)

Pusspuss 

 Nathalie och racinghesten :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0