Måndag

Så nu sitter man här igen, ganska tragiskt att man blivit databeroende igen...Fick föresten mitt konfirmationsfoto hemskickat idag, shit jag ser ut som någon utonjording eller något i den stilen. Det hemskaste av allt är att de skickade hem det kortet som man ser bäst ut på, de tog ju 5 st så då kan man ju undra hur man såg ut på de andra :S:S  Fotokomplex.

Annars så var det en ganska bra dag, förutom det konstiga vädret som växlade mellan stekande sol och regn, hade en skön lunchrast på IP med Mattsson :)



Var i stallet och red Disco, som jag ska rida lite då och då och nu sitter jag här och försöker lära mig ett dressyrprogramm men jag fattar inte ett skit ;) 

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0