Sunday

Så nu sitter man här igen, har just tittat på Parlamentet (bara för att Björn var med såklart) och satte mig för att fippla lite med datorn. Har somvanligt varit i stallet idag, jobbade med Lycke så nu är man 300kr rikare :) med gratis pizza i magen.

Gud vad helgerna går snabbt nuförtiden :S Vad har man hunnit med?!?
Fredag: Sov över med Alma efter att vi hade varit på Siggesta
Lördag: Åkte ut tidigt till Siggesta för att kolla på dressyr tävlingar för att senare ta en buss hem för att gå på klassaktiviteten som vi kom näst sist på :D(jag svarade på nästa alla frågor själv) lyckat... Åkte sen och åt sallad på pizzerian, orkade inte trycka i mig en flottig pizza... Sen segade jag hemma framför tvn.
Söndag: Går upp klockan 06.00 och tar bussen 07.06 till Siggesta (bor typ där) för att jobba med lycke och tracka småbarn. Åkte hem med Annika(mitt taxibolag,,,) och fick just reda på att Vincent kommer hem imorgon :D skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0