Tisdag

Hellou igen :)
Idag har jag tagit mod till mig och frågat alla lärare om Jennie´s besök på skolan, och tänka sig att hon fick vara med på alla lektioner :) haha...

Hade en sjukt rolig gympalektion med volleyboll, pga en usel vikarie. Så vi, jag dessan, mot jossan, linnéa och cicci spelade med egna regler, som nog passade lite bättre... Som att bollen får gå under nätet och får studsa i både väggar och i golvet.
My best friend :)<3


Var sen inne i stan idag med kära Desirée och köpte en present till Corinne, och bytte lite skor, som hade gått sönder efter 2 dagar, dålig kvalite?
Såg på vägen ner i feetfirst dessa skor från fred perry som är nästan IDENTISKA med mina jag har köpt... ;) det är bara å välja, 200 kr eller typ 800 kr :)


Träffade även Fanny på gården :):)

Puss å Kram :)

Kommentarer
Postat av: mrs J

kommer känna mig som en inkräktare Veruus..

2008-04-09 @ 22:08:25
URL: http://jeeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0