Torsdag

Äntligen har jag lust och tid att skriva några rader igen :)
kom somvanligt just hem från stallet, fick skjuts av Åse. Red för Kattis som är helt underbar när mitt självförtroende ligger på botte, vilket det har gjort. Red min lilla Mellabella :) Fattar inte riktigt varför alla är så peppade att sluta, skittråkigt ju. Jag fattar inte riktigt det, lägga ner det arbete man har gjort med att under flera år lära sig detta och sen lägga ner när man är på topp. Alla är ju skitduktiga men kan inte se det själva... Såjävla ledsen, det är bara med de som jag vill göra det med. Jag och Lycke är det enda som står kvar, tur att det iaf finns en.

Annars så var jag in the school och hade somvanligt tråkigt och spelade lacross på gympan, helt meningslös sport enligt mig... Vad går det ut på? Aja sen var det fotboll på schemat, asså fattar ni vilen dålig dag?!? bollsporter är ju inte precis min starka sida... Men nästa vecka så börjar utegympan och friidrotten, äntligen något men kan :) det är den enda sporten jag kan. Och den enda som bygger upp mina omdömmen.

Imorgon så ska jag klippa mig hos Emma, måste smsa henne och påminna föresten ;)

Aja ha det så bra

pusspuss


Är det såhär det känns att vara ensam? Att ingen orkar lyssna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0