hejhej

Okej nummer 1, jag har ingen lust att göra om en massa folks bloggar, jag hjälper mina vänner för att jag tycker det är roligt men jag orkar inte göra det som ett jobb, om ni inte betalar dvs XD Så snälla, sluta bomba min gb!!!

Jag har varken tid eller lust till bloggen nu för tiden heller, läser heldre andras bloggar. Men jag har ju lovat minst ett inlägg om dagen så man får väl hålla det.

Mitt liv just nu ser ut såhär (varje dag)
Vaknar, går till bussen, åker till Siggesta, träffar allt folk, rider, åker buss hem, äter, sover. Och så börjar det om igen. Kul va? Japp det är ett underbart liv :)

Jag tycker sjukt mycket om dessa små filurer, de och många fler har gjort min sommar underbar <3



Okej här kommer en bild på Orre, han förgyllde INTE min sommar XD

Kommentarer
Postat av: jennlaa

är du säker på det sistnämnda ;)

2008-08-08 @ 09:18:16
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: klara

så jävla kul :) <3

2008-08-08 @ 23:25:59
URL: http://klaradream.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta aldrig att blogga!

2008-08-19 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0