panikångest och kräftor

Hemma igen från mormor och morfar där jag var på en snabb visit och åt en himla massa kräftor eftersom de hade fiskat upp 10 och ett halvt kilo :O Mums! Så nu är jag hemma igen och har panik eftersom det är friidrottsläger imorgon och tja, ni flesta vet ju varför det känns liite pinsamt att komma dit, =/ Men inatt så ska jag och mamma bänka oss framför tv:n och kika på Fälttävlans OS´, myspys :) Läste just Jennlas blogg och såg att de skulle sova på Siggesta imorgon och jag är deprimerad för att jag inte kan sova där :( Men jag kommer ändå vara där tills typ halv 11 eftersom jag ska rida efter lägret... Och ett mirakel har hänt, LANTINO HAR SKOR!!!! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0