skansen i spöregn

Sitter här i pyamas fortfarande med kladdkaka framför mig :) Orkar faktiskt inte åka ut till Siggesta idag eftersom båda hästarna har trasiga fötter/inga skor. Så jag tänker bara mysa idag :D

Igår var vi (jag, jennie, klara, laura & petra) på Skansen på årets sista allsång, jättemysigt förutom det faktum att det var svinkallt och spöregnade hela dagen :P Vi var där från sex på morgonen för att få bra platser och vi fick de vi ville ha så det var ju grejt XD Så i 11 timmar satt vi där innan själva tv-sändingen började och hade sällskap av Orre som vi tyckte var lite skojj i början men sen blev det väl inte så roligt. Men vi hade en mysig dag och tydligen var vi med i tv lite också :P (bilder kommer så snart jag har fått tag på Klara)

Haha, ryktet har spridit sig. Folk jag inte känner vill att jag ska förstöra deras bloggar också såsom Lyckes, Jennies & Usekbloggen XD

Föresten, jag vill skapa en ny blogg. Gillar inte detta namnet. Förslag på lediga namn? (a)

Kommentarer
Postat av: alma

Du kan få förstöra min blogg också (: har totalt tröttnat på min design .. (: älskar dig veruuuus<3

2008-08-06 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0