home sweeeeet home

HEMMA!!!! Ååh vad jag är lycklig över att vara hemma igen och sitta framför min dator. Ser fram emot imorgon då jag ska får träffa alla underbara från Siggesta igen. En vecka kändes som en evighet :P

Iallafall, igår så tävlade pappa SM i triathlon ( simma 3800 m, cylka 18 mil & springa ett maraton) och det gick skitbra simmningen & cykeln. Han satte personbästa i båda, men sen när han skulle ut på löpningen så kände han kramper i vaden och fick avbryta loppet på sista varvet på löpningen. Men, han är bäst ändå :)

På kvällen gick vi ut tsm med de i hans klubb (helsköna typer, de är bara 3 stycken i hans klubb). Tror inte att jag har skrattat så mycket på länge, som när ena killen skulle beskriva simningen i ett trångt passage " det var som värsta pridefestivalen, tänk dig vältränade killar i våtdräkt som ligger i princip på varandra och smiskar varandra" helskön syn på det hela :P Asså de är inte kloka, men kör ju med powerbars och gel och en massa sportdryck och skit för att orka. Men Junis pappa som är med i samma lilla klubb han kör med ren sirap istället (?!?) och den andra skulle ut och köpa återhämtningsdryck efter ett träningspass men kom hem med hela lagret nutrilet istället med kommentaren "äsch de var så billiga eftersom de har kort utgångsdatum, man får bara klämma i sig en massa, men det går"  För er som inte är insatta i denna idiotsport är det säkert inte särskilt roligt men när man umgås med sånna här idioter så blir man lite rubbad :P

Kommentarer
Postat av: J

hah min pappa dricker sirap xD jag ville ju också vara meed!!!

2008-08-03 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0