allt och lite till

Hemma igen från stallet :) Jag träffade Angelica & Louise i stallet och så blev det så att jag & Angelica red ut tsm på våra små pollar som inte är rädda för någonting?!? Vi red förbi några som stog och antingen smällde smällare (vilka idioter smäller smällare mitt på dan?) eller så sköt de med något slags gevär... Iallafall så kunde de inte ta hänsyn till hästarna utan pangar på som bara den, USCH.

Sen satt jag på bussen inne på playahead i mobilen (helt farcinerad av att jag kan vara inne på internet i mobilen) och en kille börjar chatta med mig och undrar om jag kan ta kort på mina skor, eeh sajjk?!? (fjortis imitation)

Imorgon ska jag men min kära ängla Jennla till hund och katt pensionatet där jag och hon ska jobba nästa vecka. Ska bli kul, även om inte jag är proffs på hundar. Så länge de inte bitts så är de fina :D

Nu ska jag äta varmkorv, ha det så bra :)

 
sötnosar som blir tjocka :)


är det normalt att behöva denna mängd med fjärrkontroller till hemmabion?!?


björn gustavsson fans, haha tyckte de såg lite annorlunda ut
(bild från frida tidningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0