bilder

Nu sitter jag här med en förjävlig huvudvärk, eftersom jag inte har ätit någonting på hela dagen -.- Tänkte lägga in lite pictures från dagarna :)


Jennie & Tintin :D<3

Min shopping:
Två "koftor"
Skor
Halsduk
2linnen
En hatt <3
Strumpbyxor

vad gör du lycke? :)<3 (uppdatering: lycke borstar håret och håller för näsan ifall det skulle bli översvämning, bara så ni vet<3)

Min nya hatt och jag :P

Vet ni? Det här är äkta kärlek.

Jennie & hundarna på jobbet :P<3

Det blev en del bilder, och snälla skriv en kommentar. Det är då man vill fortsätta blogga <3

Kommentarer
Postat av: lycke

jag borstade håret. DAAAAH! haha

<3

2008-07-19 @ 19:36:39
Postat av: jennie

mahahaaa, den kvällen var ju bara super!

2008-07-19 @ 19:41:31
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0