data nörd

Har suttit vid datorn hela dagen, känner min otroligt seg. Har fixat lite med bloggen, kommer finare header och bakgrund orkade inte fixa det nu ;) Men här sitter jag ensam isolerad pga sl strejk och mina föräldrar har lämnat mig ensam med finska släkten som helt plötsligt dök upp från ingenstans, livet är inge bra. Jag har suttit framför datorn eller på rummet hela tiden, jag vågar inte prata med dem, shit jag kan typ bara säga hej på finska ;) Skulle inte ha skolkat från hemspråket, eller joo för då har jag en andledning till att inte träffa dem. Nobelpris i smarthet!!! :D Nej men jag får försöka hålla mig undan. Hela släkten är här föresten eftersom mina norska kusiner också är här, eller kommer snart. Mamma och småttingarna har varit på kolmården.  Jag måste vara den ända utan svenska kusiner, det är kanske därför jag hatar min släkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0