early morning

God morgon, nu har jag legat och sörjt min ipod i natt och blivit förbannad på min såkallade musikmobil eftersom headsettet glappar... Först och främst vill jag tacka Jennie, Lycke, Petra & Fanny för en underbar dag igår & jag ser fram emot att ha lika skoj idag :)

Om en timme ska jag sätta mig på bussen ut till SIggesta där jag ska jobba lite & sen har jag lyckats få en söndagsponnyrunda av enskedetjejerna <3 (lyckan är gjord) Så jag & Jennie ska tjäna massamassamassa pengar (a) Sen ska vi rida ner till vattnet var det väl tänkt  & bada med hästarna. Bussen hem & sen är det bara tt börja packa eftersom jag åker till Kalmar imorgon. Men det kanske finns datorer på hotellet? Så dte blir väl något litet blogginlägg kanske :P

Kommentarer
Postat av: Sabina

låter som en rolig dag :) Ha så kul!

2008-07-27 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0