en till dag på siggesta

Jag bara skojjade i mitt förra inlägg (not) men iallafall ska ni få ett inlägg om dagen eller något i den stilen, jag hinner inte mer :S Jag går upp 06.15 på morgonen och åker iväg til siggesta och kommer inte hem förens halv 8 på kvällen, jag är där ca 12 timmar om dagen (inklusive bussresor) :P Idag har jag som vanligt jobbat och gått ponnyrundor, ni anar inte hur himla mycket man kan få ihop på tre timmar :O Bästa sommarjobbet ever, iallafall timlönen... Men nu så kommer jag att stå hela dagarna och skura boxgaller, usch vad de är äckelpäckeliga.... Och jag lovar er som också ska sätta igång, jag lämnar lite åt er också :P Snällt va? Nej men när allt är skurat så ska vi måla uteboxar+utebanastaketet.. Men måla med falurödfärg är vi från siggesta bra på (a) Sen red jag ut med Laura & Klara, mycket trevligt :)


GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!! :D<33 (tror inte att hon läser min blogg, hoppas, men iallafall)

fortsätter du så fortsätter jag

Kommentarer
Postat av: Stella

Gud vilket härligt sommarjobb! Vad får du i timmen? Älskar din blogg <3

2008-07-27 @ 19:31:23
URL: http://stellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0