ett inlägg tillägnat alma

Nu ska jag skriva ett inlägg till Alma, eftersom hon ville det så gärna (:

Jag har väl mest jobbat på hundoch katt pensionatet på senaste tiden och sen har jag ridit min käraste Lantino som inte verkar bli såld (yes!)

För någon dag sen sov jag, Jennie och Lycke över hos Felicia. Hilma trevligt var det..

Tja inte händer det mycket i mitt liv förutom att min lillebror börjar bli riktigt farlig nu när han nästan kryper och dessutom får tag på alla sladdar till datorn medmera, suuck..

Nöjd Alma ?! :D

Kommentarer
Postat av: alma

absolut :))<33

2008-07-16 @ 16:50:50
Postat av: lycke

och så tycker jag du uppdaterar bloggen om de dagarna som gått för min skull.. (a) jag tycker om att läsa din blogg. <3

2008-07-19 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0