ett till obetydligt inlägg

Okej, jag vet att jag inte är bäst på att blogga just nu men jag sitter inte mycket framför datorn överhuvudtaget för tillfället. Och så skriver jag "privatblogg" om mitt liv som det egentligen är x) Så jag har inte mycket tid över. Men jag ska försöka att skicka in minst ett inlägg om dagen, inte för att jag vet hur länge det kommer att hålla menmen.

Idag var jag på jobbet, hund och katt pensionatet. Imorgon är min sista dag och jag kommer sakna alla hundarna :( Och att jag kommer inte komma ut och röra på mig... Min målsättning var ju att bli vältränad den här sommarn. Sen åkte jag hem till Dessan, vi har inte träffats sen skolavslutningen!!! Det var jättekul att träffa henne igen iaf :)<3 Annars, asså det händer inte mcyket i livet just nu...

Vet ni? Det är mycket roligare att blogga om någon kommenterar, så snälla, kan inte ni bara skriva en rad när ni har läst?? Jag har ingen aning om vilka som läser, skulle vara lite kul att veta. Så snälla skriv bara ett hej eller nått :D

Kommentarer
Postat av: lycke

hej :D

2008-07-19 @ 19:25:12
Postat av: jennie

tjenamors helnykteristen!

2008-07-19 @ 19:40:24
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0