fattar någon poängen?

Satt just och tittade på en inspelad film vi hade, brudens far. På något sätt så kändes det som attd et precis kunde ha varit min pappa som var pappan i den filmen. Gud, jag ser inte fram emot mitt bröllop. Innan reklamen var det en liten "reklam" eller "sponsor" till filmen, jag fattade den inte.

Ungefär såhär var den:

Pappan: Ni kan få nästan vad ni vill på hotellet.
Sonen: Har de svenskt kaffe?
Pappan: Men det finns inget svenskt kaffe, kaffe kommer inte från sverige.
Sonen tittar uppgivet på sin syster och suckar.

NÅGON SOM FÖRSTOG POÄNGEN?!? inte jag iallafall, jag är nog för trött...

På söndag konfirmerar Jennie sig :D och jag ska dit och kolla (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0