godmorgon

Nu har jag suttit och proppat i mig mackor med nybakat  bröd, det gäller att äta när det finns, med många syskon tar det snabbt slut :P Ni skulle ha sett vad som hände igår, jag skulle gå ur bilen innan mamma körde in i "carporten" eftersom den inte är så stor så kan jag inte öppna dörren när den står där inne. Så jag öppnar dörren, lyckas nocka mig själv med bildörren, halvt medvetslös som jag då blir så börjar mamma köra och prejar in mig i rosenhäcken bakom och kör saakta saakta över min fot, jag hade bara ballerinaskor på mig. Många mammapoäng där!!! Ska snart ut till Siggesta igen och min ponnyfriend Dumla som är min moneymaker just nu.

 Dumlis :D<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt ponny du har =)

2008-07-07 @ 21:28:16
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0