godmorgon

Haha, tack lyckpyck för inläggen (7 st ?!?) Du har ju kommit in i bloggandet nu, så nu är det bara att starta en oseriös blogg. Jag lovar att läsa, annars hackar jag mig in på din lösenordsskyddade och du vet att jag är en jäkel på datorer, så passa dej XD

Näe, vaknade just och har ätit frukost, ska snart iväg till jobbet, sista dan :( Men, tatatatataaaaa jag får mina pengar idag :D Always look on the bright side of life... Usch nu tänker jag på tyskan eftersom jag alltid sa så till Vilma när hon som har Spanska hade lunch och jag B-språk. Näe, nu är det sommarlov och ingen jävla skola :D Sommaren äger ALLA andra årstider, fast våren är ganska bra för då fyller jag år, och vintern för då är det julafton... Ut  med hösten säger jag bara !!! Näe nog med oseriösheter jag ska hoppa in i duschen, sen ska jag få skjuts upp till Centralplan(jag vet jag är lat) och jobba och sen till min älskade Lantino, vet ni föresten? Han är bäst, efter Jennie då :P

 

Kommentarer
Postat av: jennie

aa, jag är bäst. sen veruus ;) (h)

2008-07-20 @ 15:57:03
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0