HAHAHAHHA

Tre män satt i ett flyplan. Den första hade en kniv, Den andre ett svärd och den tredje en granat. Då sa den första: jag behöver inte min kniv och slängde ut den genom fönstret. Då sa den andre: jag behöver inte mitt svärd och slängde ut det genom fönstret. Då sa den tredje: Jag behöver inte min granat och slängde ut den genom fönstret. När dem landade lite senare såg dem en kvinna gråta. Vad har hänt, frågade dem. En kniv som kom från himmelen dödade min katt. Dem gick vidare och såg en man gråta. Vad har hänt, frågade dem. Ett svärd dödade min ko. Dem gick vidare och såg en till man ligga på marken och skratta. Varför skrattar du, frågade dem. haha...Jag pruttade och så sprängdes mitt hus i luften...


så jävla bra! hahaha XD
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0