hej då

Hej igen :) min lilla lillebror hade tydligen sprungit ner för våran backe från soptunnan, ramlat & nu är inne & syr. Smart där bror! Så vi kommer väl inte iväg förens vid sju någongång...

Usch jag vill inte (eller jo, eller näe) åka till Kalmar, jag & Jennla har varit tillsammans nästan varje dag under hela lovet, kommer kännas super tomt utan dig. Men du vet, jag kommer tillbaka om en vecka & då ska vi rida, gå på utflykt, reta pingvinbusschafförer, äta glass & ha lika skojj som vi brukar ha :D Du vet jag kommer sakna dig massor men snart är det vi två igen <3

Hej då, skriver nog något från hotellet om jag hittar en sånhär burk med knappar man kan skriva på :)

Kommentarer
Postat av: jennie (peggy)

jag gråter fortfarande sen stallet, kändes jättehemskt att säga hejdå. känns som om vi inte kommer träffas försen om flera år. älskar dig obeskrivligt! <3

2008-07-28 @ 18:27:28
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Lycke

du får ha det bäst i Kalmar! vi saknar dig redan... eller jag och peggy iallafall <3

2008-07-28 @ 18:34:13
URL: http://lyycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0