hjärnan värmer upp

Okej med hjälp av lyckes stödfrågor ska min hjärna komma igång igen, troligtvis...

Vi jobbade inte mycket med hundarna idag utan vi fick städa ur hos katterna, vilket gick bättre än förra gången då vi på något sätt kletade ner hela golvet och fick en liten utskällning (A) Sen gick vi ut med de 4 hundar som var där. Sen tog jag och Jennla bussen till Siggesta där hon mötte upp sin familj som stog och sålde på bakluckeloppisen så hon stannade där medans jag tog in pollen. Jag red på gräsbanan och det gick super (jag älskar den där hästen). Sen blev det lite stressigt till bussen och Laura & Klara missade bussen och fick vänta tills nästa kom som gick typ halv 8 XD Men jag tog mig hem och tadaaa här sitter jag nu. Tyvärr träffade jag ingen mer rolig prick än Jennla idag, men det räcker bra det :D

Lycke är bäst, efter Lantino & Jennla :P <3

Kommentarer
Postat av: lycke

det räckte med "Lycke är bäst" :O <3

2008-07-20 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0