kladdkakan blev omelett

Det blev ingen shoppingrunda till stan utan bara en hemma mys dag :) Som när man lekte när man var liten, och eftersom jag fortfarande är liten så känner jag mig skyldig till att ha lite skoj ibland :P Iallafall så målade jag mina och Carros naglar, det blev faktiskt fint, nästan iallafall, bättre än förra gången... Sen har vi bakat :D Kladdkaka och frallor tills ikväll då vi ska äta soppa :) Kladdkakan står i ugnen nu och bröden jäser och inget har gått snett än. Förutom min kära vän som inte är heelt proffs på dethär med bakning så hon slänger i äggen i en kokhet kastrull med smältsmör i, resultatet?! Omelett... Och så hälde hon i lite kakao och tänkte på något sett få detta till en kladdkaka innan jag hann stoppa henne. Proffset i köket :P

 
eeh, bättre än detta iallafall :D

kakaoomellet á kaste (inte gott)

kökschefen herself

så här ska det vara....

vóla

fick även en tröja av henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0