lindex och kompissaknad

Godkväll (: Sitter här och saknar min Jennla, vet inte varför men har inte hört av henne på ett tag. Har för mig att jag läste någon stans att hon skulle iväg på konf. läger men men... Har inte träffat henne nu sen jättelänge :( Min skål med jordgubbar här får trösta mig.. Vet ni vad jag kom på idag? Att om man har lite ljummet te så kan man lägga i sisådär tre sockerbitar och då smälter de inte så då kan man fiska upp dem och äta dem, haha ett sätt att få äta rent socker x) eller så äter man dem bara rakt av... Föresten, Carro kommer ju hem på söndag, Jippie :D:D 3 veckor i england på språkresa har hon varit. Haha hon kommer väl vara lagom snobbig och bara dricka te när hon kommer hem (ljummet med massa sockerbitar i förstås).

Var inne på Lindex idag, och förvånades över att de hade så fina kläder (och rea på typ allt) ska nog böra shoppa loss på lindex XD ingen annan köper där så då får man iaf vara ifred med sin stil :P



HATAR SL!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0