lyycke skriver

eftersom att jag tjatat på vera så mycke att skriva så tyckte hon jag kunde skriva lite själv. (puuuuuuucko, hihihihi :$ förlåt vera)  men iallafall så har jag väldigt svårt att vara seriös i bloggar och skriver gärna om totalt ointressanta saker. vilket jag sysslar med just nu.. lixom vad ska jag skriva? eftersom att alla ser vad jag skriver nu, så vågar jag inte skriva om vänner, killar eller känslor eller nått sånt. (då hänger man ju verkligen ut sig!!!) men nu börjar allt spåra ur .. shit, jag får panik. ah! okej. hejdå!

[JAG ÄR BÄST! och vera är en otroligt bra vän ;$ ahw, nu va jag lite söt som sa så va? va? va? va? va? !!!!!!!!?!]

/ lycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0