Ponnyrundor och garderobsproblem

Okej, här får man kommentarer från någon, och jag fattar inte vem det är ?!? Okej jag har inte 100% IQ på morgonen kommer kanske på det sen.. Jag ska snart iväg till sköna gröna Siggesta för att gå ponnyrundor med lilla Dumla. Inte för att det kommer att komma någon men lite brun kanske man kan bli iaf (a) Mina kära släktingar från finland har åkt hem tack gode gud (: Snart börjar blue water high, måste kila :P

Dagens problem, jag har bara en spegel men två garderobsdörrar. Frågan är, vilken sida ska jag ha spegeln på?

 så där?

eller

 eller sådär?

 eller i mitten ?!

Förlåt för fula bilder men min mobil är inte bäst :P


Kommentarer
Postat av: lycke

jag tycker du ska ha "sådär" XD

2008-07-04 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0