rubrik

Förlååååt, för att jag inte har bloggat. Men jag är så sjukt trött hela tiden just nu eftersom min kropp är van vid att gå upp vid 11 ungefär men nu tvingas upp vid 06.15. Så jag har somnat framför tv:n nästan varje kväll klockan 6 :P Men iallafall, jag har som sagt bott ute på Siggesta nu de senaste dagarna och jag måste säga att det är verkligen mitt andra hem, där finns min andra familj<3 Jag har sysselsatt mig med att skura boxgaller, mocka, ta in och ut hästar, målat uteboxar (utan att spilla allt för mycket färg på mig själv). Idag fick jag sällskap av Jennla &Fanny :D

Sen tog jag mig en självmordsritt på Lantino, barbacka dressyr (man rider utan sadel och den hästen är sjuukt skumpig) så mina magmuskler har fått träning, snart kanske jag har min fina platta vältränade mage (om typ 100 år) man kan alltid drömma (a) Sen hämtade mina kära föräldrar upp mig vid hemmesta och jag fick köpa nudlar på Willys (lycka!!) så nu är jag 11 nudelpaket rikare :D<3

Imorgon har jag sovmorgon, kan gå upp vid kvart i 8 (: Eftersom inte bussarna går som vanligt på helgerna. Så jag ska väl kladda färg på nått staket med Lycke :)

Nu vet jag inget mer att skriva så ni (som nu läser, vet ej vilka ni är) får ha det underbart och om ni har vägarna förbi Siggesta imorgon så kan ni väl hälsa på mig? Och gärna rida en ponnyrunda om ni är små och inte väger någonting typ :P Eftersom att jag ska gå och grillas i solen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sabina, 14år bor i stockholm. läser din blogg varje dag <3

2008-07-27 @ 19:14:34
Postat av: Emma

Jag har inget att skriva men jag läser din blogg så ofta jag kan =)

2008-07-28 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0