sista inlägget på ett tag

Nu sitter n halvdöd sak framför datorn, gick och la mig vid sisådär halv 1 inatt och upp igen vid 6.... USCH! Så nu är jag jävligt trött men det får man väl leva med? Ska snart ut till Lantino<3 och rida innan jag jobbar, sen jobba lite och så bär det av  till Göteborg först i två dagar & sen till Kalmar. Nu har jag ju sparat en massa pengar hela året, lite kommer nog försvinna (a) Packade ju sent igårkväll och min papi så åt mig att bara packa det nödvändigaste så jag har säkert glömt en massa, juste pyamas ska man ha med sig också... :P Nepp men nu ska jag dra på min lite kläder, checka packningen och sen gå ner till bussen (jag åker från den hemifrån mig, älskar sl) (: 

Jag kommer sakna er massor, kommer sakna Siggesta mest och alla underbara personer där. Och såklart mina bebishästar :P
Jennie "pingvin" Larsson, jag kommer dö utan dig<3


jagälskarer

Kommentarer
Postat av: jennie

.. jag sitter redan och har ångest för att jag saknar dig. även fast att jag kommer få träffa dig en gång till idag.. men det känns hemskt. vi har ju fanimig suttit ihp i sommaro och så blir det en vecka utan dig.. älskar dig! <3

2008-07-28 @ 08:37:40
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0