skrivdamp

3 inlägg på typ 20 min, haha. shit va tråkigt liv jag måste ha tänker ni.. MEN NEJ! FEEEEEEL! lixom vad händer inte i mitt liv? okej, jag erkänner. det saknas en del. men jag har allt jag behöver.. vilket är tex vänner, ständig sysselsättning, jobb = pengar, världens bästa daddy, siggesta, usek, EMMIE, ja.. somsagt nämner jag inte killar. men det finns så det räcker av dom (a) oj, det lät fel. men lixom, man klarar sig utan dom (i typ max 1 vecka). visst? det va ju lite om mig.. fast nu ska vi gå in på lite mer personliga saker .. (hihi, nasty....nej, kommer inte komma med ngt nasty föresten)

hårfärg: blond
längd: 166 cm
ålder: 15 år
intressen: ridning
skola: snart ösbyskolan (på värmdö)
betyg: dom va okej, fast jag är inte nöjd! (ni som vet håller käften! det kan vara yngre siggesta barn som råkar läsa av misstag XD)
favoritfärg: röd, tror jag! gillar typ alla ..
civilstånd: singel (höhö) men jag är nunna. så dra! (oj, för det står ju i den övre delen av inlägget att jag e nunnish.. hehe! NOT)


nu börjar det bli tråkigt.. kommer ingen vart nu.. va 15 min sen jag började med inlägget, hhehehhehehähähä!

MVH (XD) Lycke rydström (på facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0