små tankar om livet

Idag har jag bara suttit och segat hela dagen, men vad har man annars sommarlov till? Det är bara 42 dagar kvar på sommarlovet, shitt... Orkar inte börja skolan igen.. Fast  så jobbit känns det ju inte men man skulle ju ändå föredra att ha lov helatiden.

Haha, vet ni? Jag sitter här med mammas bärbara dator i min säng och lyssnar på ljudböcker, inte nog med det utan jag lyssnar på Sune :P Jag säger ju att jag har tråkigt..

Imorgon ska jag nog ta mig till Stan (tredje gången gillt) men jag måste få tag på någon som vill åka med mig. Någon som har lust att åka med in till stan imorgon och orkar gå med mig i timmtal? Den personen kan väl ringa eller skicka ett sms? Ni får gärna smsa eller ringa ändå (: Whenever.

Nej jag kan inte koncentrera mig på två saker samtidigt, så nu ska jag lyssna på min Sune ljudbok. Ha det så bra :):)

Kommentarer
Postat av: frida

stan är alltid kul....hoppas du får en lite roligare kväll...:)

2008-07-09 @ 20:04:06
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0