till lycke

På Lyckes begäran ska jag nu altså skriva ett till inlägg eftersom hon ville ha någonting att läsa :P jag känner att jag skriver ganska mycket åt andra just nu x) Okej "andra" är typ de 5 pers som läser denna blogg XD Mitt rekord är 40 eller 42 pers på en dag Wow :P

nu har jag iallafall svullat i mig hemmagjorda hamburgare och jordgubbar och tittat på Sommarkrysset, känner mig vääldigt mycket svensson just nu XD Jag ska väl gå och sova eftersom nästa vecka ska jag tillbringa kl 09.00-15.00 på siggesta så jag kommer väl inte sova mycket då... suck.

Ska kolla mina dokument om jag har något som kanske kan vara kul att läsa...

 Okej det här är en dikt, inte på något sätt riktad mot någon, jag tycker bara att den är otroligt vacker :') Och det är inte jag som har skrivit den heller, tyvärr vet jag inte vem...

Tangentbordet har ett skydd
(av plast)
så det inte ska drunkna
misslyckanden,

Tangenterna klickar mörkare
och saltet klibbar på
fingertopparna


Och glada msn-gubbar döljer tårar så fint,

msn är startat
jag sitter där
stirrar(väntar)
på dig (vännen)

bara du loggar in
ska jag överösa dig med ursäkter,
och viska
(i ditt öra)
vad jag menar
(i verkligfheten)

bara din gubbe blir
Grön,
ska jag ge dig
förklaringar
(hur förklarar man hjärnspöken?)

du måste förstå,
(måste)
att mitt tangentbord
är en sjö för din skull. (totaldränkt)

Och jag bryr mig
(inte alls)
om att klockan är natt och jag borde sova.
För jag sitter här
och väntar(snart blir gubben grön)

den måste bli grön

och när du loggar in (lova att logga in)

så ser du min gråtande gubbe
(som inte gråter tillräckligt fort)

som gråter
för dig(oss, mig)
för
lilla älskade vännen min,
jag ångrar mig( så
det gör ont)
jätteont

men
msn-gubbar kan
inte kramas...kommer du hit(?)
(nu på en gång)ska jag, hela jag
krama sönder dig hela natten
(och bjuda på chokladpudding) och viska
förlåt
ett tusen miljoner gånger,

för det är du värd...
(du är värd alla nätter jag har)
...förlåt min vänn??



Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: lycke

jag fattar inte dikten? (A)

2008-07-19 @ 22:57:44
Postat av: V

Lycke är inte poetisk... <3

2008-07-19 @ 23:15:15
URL: http://blueshoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0