Lägret

Hemma igen, kom hem igår från ett underbart läger. Saknar det redan. Har precis duschat, underbart att kunna stå i duschen en halvtimme <3 Iallafall, jag är skitförbannad på Sl som har bestämmt sig för att gå i strejk, fattar de inte hur mycket vi behöver dem? Så jag sitter här isolerad från omvärlden och undrar hur fasiken jag ska ta mig till siggesta tre dagar i streck för att gå ponnyrundor... suck.

Iallafall, jag vet att jag har varit usel på att blogga på sistonde och dessutom har jag lyckats förstöra min bloggdesign så jag ska sätta mig och knåpa ihop en ny, men som sagt har jag varit på ridläger på Baståsen, nära surahammar om någon vet vart det ligger ;) Vi var 7 stycker från början ( jag, Carro, Amanda, Joanna, Maria, Victoria & Alice) och så våra kära ledare Elvis och Ricard. Jag fick pollen Lorden men han blev halt :( så jag fick rida lilla Tulle Thor, fjording :) Vi fick somsagt rida shettisar, bygga terränghinder rida m.m. Efter halva lägret åkte Carro och Victoria hem så vi var bara 5 st LYX :D Vi hade iallafall sjukaste humorn där och jag saknar er allihopa massor, hade skitroligt. 

 Allihopa :)<3

 Jag och Tulle <3

 Lorden <33

 Teddy, min racing shettis (bild från Baståsen) <3


Pusspuss 


Kommentarer
Postat av: alma

asså hur söt får man inte vara på den översta bilden vera? (: jag älskar dig galet mycket gumman<3

2008-07-02 @ 21:21:23
URL: http://almaranebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0