...

Jag är bara rädd för att hamna i samma jävla skit igen som jag hamnat i förut så  nu backar jag hellre undan när jag är osäker på om banden håller, har varit med om så mycket det senaste året så jag orkade inte mer. Eftersom att det inte var "vi" längre så backade jag undan, vågade inte tro att jag skulle betyda något mer, förlåt jag vet att det var fel. Ingen ska behöva välja, vilket det egentligen aldrig ens var frågan om, men när man bara ser på text att man betyder mycket så vågade jag inte tro... Du betyder alltid mycket i mitt hjärta, jag tvivlade bara på om det var ömsesidigt.

Kommentarer
Postat av: Stina

naaw vera, hoppas att allt löser sig, altså jag vet ju inte vad som har hänt eller nått, men var med om en typ liknande situation som du beskriver om när jag började sjuan, eller känner igen mig iaf i det du skriver. Det kan va sårt med ny klass & allt ihopa, nya personer, man kanske tappar kontakten lite med sina förra klass kompisar & allt, jag var typ "bästa" kompis med en som hette sara, från typ 4-7, i 7an sket sig allt, ny klass, nya personer, en annan tjej kom & tog min sara ifrån mej, det blev en soppa allt ihopa men det löste sig, vi är dock inte kompisar idag men vi har fina minnen från våran tid, ibland växer man helt enkelt ifrån varandra. om så inte är fallet så ska man inte sluta kämpa för sin kompis, visa att man finns där för alltid.

2008-05-22 @ 00:28:39
URL: http://justanothergiirl.blogg.se/
Postat av: Stina

för oss blev dt som om vi var tvungna att välja antingen dom nya kompisarna eller varandra, så ska det inte behöva bli, varför inte ha båda, vi gjorde det dumma valet att välja bort varandra.ville bara berätta för dej, du kanske känner igen dej eller kan ha nytta av nått. ja hoppas att det löser sig för dej med allt, det är fan inte lätt när det är svårt, men du är en sån underbar människa vera, du kommer lyckas så bra i ditt liv, känner jag på mig redan nu. Lycka till med allt <3

2008-05-22 @ 00:34:29
URL: http://justanothergiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

trist att du inte litar på mig. jag tror ju inte att du vill försöka.

2008-05-23 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0