Förlåt

Förlåt förlåt, har glömt bort att skriva på ett tag nu. Har tänkt varje dag at det där ska jag skriva i bloggen men har totalt glömt det. Hoppas på att mitt samvete får mig på bättre banor. Idag var jag somvanligt i skolan med matte, idrott, kemi, engelska och mitt favorit ämne hemspråk (skämt). Usch hade prov i hemspråk idag, suuger verkligen, jag har lågstadiets kurs!!! Suck... åkte iallafall till Beata sen och fick inte in hästjäkeln (igen) så jag följde med Lisa, Lisa och Baloo och Meggie ut på ängen där jag låg och tog en massa bilder :) Finfint. Ska ringa till erica och säga upp mig, orkar inte åka ut och inte ens få in hästen. Jag har telefonfobi men när jag tog mig mod och ringde svarade hon inte ens.. Great!!!! Suck livet leker inte just nu, lite bilder från ängen får ni se iallafall:

image40
Vilken dålig kvalité de blir på bilderna på blogg =/ aja lite ser ni nog iallafall.

Nu ska jag dricka te och om en halvtimme är det house :D Sista för säsongen :(

Pusspuss

I min kopp står det :
" Du är min strålande stjärna.
Du inspirerar mig till vad som är rätt
Du är en konstant vän genom mitt liv
Jag kan inte önska mig mer"

I makes me happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0