Huvudblogga?

Kom på hur skönt det vore att kunna huvudblogga :) Man tänker jämnt att "det där ska jag skriva i bloggen" men så blir det ju inte alltid så ... ;) Idag har jag fördrivit dagen i skolan med matte, språk och softboll, fixade på något sätt ett frivarv hur nu det gick till. Sen fick jag inte in hästjäkeln igen så nu har ett fint litet mail seglat iväg till ägaren, varför ångrar man alltid saker efteråt när man vet att man inte kan ta tillbaka det?!? Knas, knas :P Imorgon får vi se om jag äntligen sätter mig upp på Lantino eller om det blir något krångel igen.
Ha det så bra, pusspuss

Kommentarer
Postat av: lisa

haha ja så tänker man alltid D;
Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-20 @ 20:25:54
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0