Lunch

Hemma på lunchen igen med ett äpple i handen, har det blivit en vana eller?Hade hela morgonen med SO/SV med en vikare. Vi lyckades dock få henne att sätta på "säg att du älskar mig" efter lite argument om att det finns cirka 5 minuters rättegång i slutet av filmen. Vi håller på med Lag och Rätt i SO:n så det tyckte vi passade utmärkt :) Senare ska jag ut till lilla Disco och rida. Får se om min kära mamma kan skjutsa eller om jag blir så illa tvungen att sätta mig på bussen. image37

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack ;)

2008-05-05 @ 12:00:28
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Anonym

tack=)

2008-05-05 @ 18:07:05
Postat av: Josephine

Svar: Väldigt härligt med skola xD
:)

2008-05-05 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0