Myrattack

Shitt, kände något krypa på mina bara fötter. Trodde det var en fluga men den satt kvar när jag rörde på foten. såg sen att det var en myra med en massa kompisar runtomkring :S Äckeeel. kom just hem från Slisko, fick veta av Anne att jag ska få ta hand om Domingo och sätta igång honom, en häst som har varit sjuk. :D Ska bli jätteroligt även om detta innebär att jag kommer att ha ännu mindre fritid. Åkte hemmåt och mamma, ängel, orkade inte laga mat och stannade därför på McDonalds <3 Just då var lite tjockismat det jag behövde.

Imorgon ska jag på återträff med kära konfirmationen. Det var ungefär en månad sen och det ska blir skitkul att se alla igen :) 


image38

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0