Rättegång

är hemma nu på min 2,5 timmars långa lunchrast. Vi var på rättegång med klassen men den som hade gjort brottet behagade sig inte ens att komma dit, skitkul. Efter det så åkte alla, förutom en till Mcdonalds och åt och sen trängde vi ihop oss allihopa i lekborgen och hade det trevligt :) Haha missförstå mig inte. Ska snart till en biologilektion och ska fundera ut vad kära Carro som hade låst sig ute ska hitta på under tiden ioch med att vår lärare inte tillåter att man har kompisar med på lektionerna... Suck. Sen ska jag till Siggesta och rida privatlektion på den nya hästen Lantino <33 Nu lite bilder från idag :

image39

pusspuss


Kommentarer
Postat av: S

ja dt är farligt att hänga med på dina lektioner, man vet aldrig vad som händer, men mej hittade du ju i skogen (: ett helt ekosystem vettu ! xD

2008-05-08 @ 14:10:51
Postat av: knäppis-caroh

Jaa självklart hade jag låst mig ute vera! vad hade du förväntat dig av mig? x)
längre än till ditt hus orkar jag inte gå ;/
och så ville jag ju såklart träffa dejj gums

2008-05-08 @ 18:15:21
URL: http://www.caarhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0