Sovmorgon, nejnej

Kom just på att jag hade gått upp 1 timme för tidigt, suck. Vi börjar klockan 09.20 och ska åka till Naturhistoriska riksmuséet och såklart skuttar jag upp vid 7. Smiidigt. Vi har temadagar i skolan så igår var vi på Skansen och fick gå runt hela Skansen, Desirée valde att gå barfota haha. Vår så otroligt generösa skola gjode så att vi tillcohmed fick gå in på akvariet, så nu förväntas vi vara tacksamma livet ut. Åkte sen hem och ut till stallet till favvishästarna :)<3

Så idag ska jag till Naturhistoriska, har ingen aning om vad man gör där men det blir säkert bra, är bara lite besviken för att det känns onödigt att gå på muséum när det är übermysigt väder ute... Ska ta en långtur med Beata i eftermiddag om jag nu får in henne.

Ha en bra dag

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0