Ungdomssektions övernattning

Kom hem skittrött igår från att ha sovit i stallet, som var jätteroligt (och läskigt) med anden i glaset och gubbar på gårdplanen och rävar och äppelmedchokladbollssmetspaj vilket blev en lyckad kväll. Även om vi somnade sent och jag och Emmie blev tvungna att gå upp 10 i 8 för att jobba. Vi var jättetrötta så det blev inte mycket gjort men allt blev iallafall klart. Vi red också ut med Lycke och min kära häst fick spunk i huvudet och flög i luften varannan sekund och stegrade och höll på, ganska läskigt faktiskt... Sen kom mamma och hämtade, min ängel och så hem och sova. Sov fram till klockan ett då jag gick upp och åt nudlar för att sen gå och lägga mig igen innan Carro kom hit före sin piano lektion, som hon är på just nu men kommer tilbaka snart :)
Kul liv man har, fattar att inte mångaorkar läsa;)
Här kommer lite bilder :)
     

Usek är bäst!<3

Pusspåer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul,
kran

2008-05-20 @ 07:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0